تعمیر انواع یخچال قدیمی-کارو سرویس

تعمیر انواع یخچال قدیمی

یخچال‌ها از قدیمی‌ترین و اصلی‌ترین لوازم خانگی هستند که امروزه در همه‌ی خانه‌ها یافت می‌شوند. اگر یخچال شما خراب شده و مشکلاتی در عملکرد آن دیده می‌شود، پس به مقاله‌ی درستی مراجعه کرده‌اید. در این مقاله قصد داریم شما را با تعمیر یخچال قدیمی و سایر یخچال‌ها آشنا کنیم. با ما همراه باشید

عیب یابی یخچال ارج قدیمی

اگر یخچال شما قدیمی است و دچار مشکل شده نگران نباشید. تعمیرکاران کارو سرویس می‌توانند برای عیب یابی یخچال ارج قدیمی به صورت حضوری به خدمت شما برسند و در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به تعمیر یخچال شما کنند. با توجه به اینکه این یخچال بسیار قدیمی است، قطعات استفاده شده در آن نیز به سختی در بازار یافت می‌شوند.

برای تعمیر یخچال در تهران با ما تماس بگیرید

البته یخچال‌های قدیمی به علت عدم پیشرفت تکنولوژی در آن زمان، دارای قطعاتی مشابه هستند. بنابراین می‌توانید از قطعات مشابه آنها نیز استفاده کنید. به دلیل قدیمی بودن این قطعات حتما می‌بایست توسط افرادی که تجربه کار کردن با آنها را داشته‌اند، ابتدا تست و سپس نصب شوند. البته شما با کارو سرویس این مشکل را نخواهید داشت.برای ارتباط با سرویس کار لوازم خانگی با ما در ارتباط باشید.

عیب یابی یخچال ارج قدیمی-کارو سرویس

خرابی یخچال قدیمی آزمایش

اگر در دهه شصت و هفتاد زندگی کرده باشید حتما با این یخچال خاطره دارید. در مواردی مانند خرابی یخچال قدیمی آزمایش، چاره‌ی کار شما استفاده از تعمیرکاران با تجربه است. چرا که سابقه طولانی این افراد در تعمیر لوازم خانگی، کار شما را راحت خواهد کرد. پیش از تعمیر یخچال آزمایش شما، باید دستگاه عیب یابی شود. امروزه نیز شرکت آزمایش، همچنان به عنوان یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان یخچال در ایران به فعالیت خود ادامه می‌دهد و مدل‌های جدیدتری نیز تولید کرده‌اند.

این شرکت طیف گسترده ای از محصولات نوآوری شده و با مصرف انرژی بهینه را روانه‌ی بازارهای داخلی و خارجی کرده است. این شرکت که یک برند کاملا ایرانی است، انواع یخچال‌ها و فریزرها را تولید و عرضه می‌کند. شما می‌توانید برای تعمیرات یخچال و فریزر آزمایش چه مدل جدید باشند و چه قدیم، به کارو سرویس مراجعه کنید تا از خدمات سریع و با کیفیت ما بهره‌مند شوید.

مقاله راهنمای جامع دلایل خرابی یخچال را از دست ندهید

خرابی یخچال قدیمی-کارو سرویس

عیب یابی یخچال قدیمی فیلور

فیلور نیز از قدیمی‌ترین برندهای یخچال و فریزر در بازار ایران می‌باشد که از قدیم الایام مشتریان زیادی در ایران داشته است. در عیب یابی یخچال قدیمی فیلور، استفاده از تعمیرکاران با سابقه توصیه می‌شود. چرا که برخی از مدل‌های این دستگاه دارای دارای قلق‌ها و قطعاتی هست

ند که تا با آنها آشنایی کافی نداشته باشید، نمی‌توانید سر از کار آنها در بیاورید. بیشترین مشکلات گزارش شده در یخچال‌های قدیمی فیلور، مشکلات کمپرسور دستگاه می‌باشد. برای تعمیر کمپرسور، باید فرد تعمیرکار یخچال را باز کند و کمپرسور دستگاه را خارج کند.

در صورت آسیب‌های جدی این قطعه، فرد تعمیرکار آن را همراه با خود به کارگاه‌های مجهز شرکت خود برده و تعمیرات را در آنجا به شکل کامل و درجه یک صورت دهد. معمولا این فرایند 24 ساعت زمان می‌برد. در ادامه پس از تعمیر قطعه، تعمیرکار آن را درون دستگاه نصب می‌کند.

اگر درب یخچال زیاد باز بماند چه مشکلاتی به همراه دارد؟؟

 

تعمیر یخچال پارس قدیمی

یکی از یخچال های قدیمی ایرانی، یخچال پارس است که مانند سایر لوازم خانگی برقی در طول زمان نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعه پیدا میکند.این یخچال قدیمی ایرانی در صورت خرابی و بروز هر نوع مشکل در یخچال قدیمی پارس میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و با یک تماس از خدمات تعمیر یخچال در تهران ما بهره مند شوید.

شایع ترین خرابی و مشکلات یخچال ایرانی قدیمی پارس شامل:

  • صدای آزار دهنده موتور
  • گرم شدن محیط داخل یخچال
  • اتوماتیک کار نکردن
  • خرابی یخساز
  • یخ زدن مواد غذای
  • خرابی آبسردکن
  • بسته نشدن قفل در یخچال
  • کنده شدن لاستیک درب

 

تعمیر یخچال پارس قدیمی-کارو سرویس

 

تعمیر ترموستات یخچال قدیمی

از جمله مشکلاتی که ممکن است گریبان گیر یخچال قدیمی شود، خرابی ترموستات آن است. اما نگران نباشید؛ چرا که کارو سرویس برای این مشکل هم چاره اندیشیده است. با خدمات تعمیر ترموستات یخچال قدیمی، شما می‌توانید ترموستات یخچال خود را مثل روز اول تحویل بگیرید. ترموستات دستگاه شما، دمای یخچال و فریزر شما را تنظیم کرده و در محدوده‌ای ثابت حفظ می‌کند.

خرابی این قطعه، یکی از رایج‌ترین مشکلاتی است که در مدل‌های گوناگون یخچال و فریزر دیده می‌شود. به طور معمول همه یخچال‌ها پس از مدتی استفاده، دچار مشکلات این قطعه می‌شوند. این مشکل در یخچال‌های قدیمی بیشتر دیده می‌شود.

شاید مفید باشد: تعمیر ترموستات یخچال

تعمیر ترموستات یخچال قدیمی-کارو سرویس

خدمات تعمیر یخچال قدیمی

یخچال‌های قدیمی به دلیل اینکه مدت زمانی بیشتر فعالیت داشته اند، بیشتر از یخچال‌های جدید دچار مشکلات می‌شوند و نیازمند انواع تعمیرات هستند. هرچند که این موضوع به خیلی از عوامل از جمله نحوه نگهداری این وسیله بستگی دارد اما به طور کلی باید این دستگاه‌ها را به شکل دوره‌ای سرویس و عیب یابی کرد. بیشترین مشکلات گزارش شده یخچال فریزرهای قدیمی به کارو سرویس، مشکلات مربوط به بخش موتور دستگاه و لوله‌های خنک کننده‌ی آن می‌باشد. شما می‌توانید همین الان برای سرویس و تعمیر یخچال قدیمیو سایر یخچال‌های خود با ما ارتباط برقرار کنید.