دلایل خرابی ماشین ظرفشویی-کارو سرویس

دلایل خرابی ماشین ظرفشویی

آیا با خرابی ماشین ظرفشویی روبه رو شده اید؟ دوره های شستشو خیلی طولانی است؟ ظروف به درستی تمیز نمی شوند؟ آب آن تخلیه نمی شود؟ نشتی دارد؟ روشن نمی شود؟ یا صداهای عجیب و غریب تولید می کند؟

تمامی ماشین های ظرفشویی قابل تعمیر هستند و ما به اکثر برندها و مدل ها سرویس می دهیم! متخصصان ارشد ما آماده خواهند بود و قطعات را در

دسترس خواهند داشت تا بهترین تعمیرات و خدمات مشتری را به شما ارائه دهند.

برای تعمیر لوارم خانگی در محل با ما تماس بگیرید.

مهم نیست که به چه خدمات تعمیر لوازم خانگی نیاز دارید، ما تضمین می کنیم که نتایج کاملا سریع و موفقیت آمیز و با قیمت منصفانه ای خواهد بود.  تماس و مشاوره هر گونه تعمیر کاملا رایگان است!پس اکنون با ما تماس بگیرید و تا در اسرع وقت مشکل را حل کنیم!

ماشین ظرفشویی ممکن است بر اثر ایجاد اختلال در بخشهای ترموستات، شیر برقی و موتور اصلی دستگاه دچار خرابی شود. اگر یکی از بخش های اصلی و داخلی ماشین ظرفشویی دچار مشکل باشد، تعمیر آن زمان بر است. بهتر است قبل از هر چیزی نسبت به عیب یابی ماشین ظرفشویی اقدام شود.

برای تعویض و یا تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل با ما در ارتباط باشید

علت خرابی شیر برقی ماشین ظرفشویی

 

خرابی شیر برقی معضلی است که در برخی از ماشین های ظرفشویی شاهد بروز آن هستیم. موارد زیر از رایج ترین دلایل خرابی شیر شلنگ دار برقی می باشند.

جابه جایی و آسیب فیزیکی بر اثر ضربه، تمام شدن عمر شیر برقی میتواند آسیب جدی به این قطعه اصلی ماشین ظرفشویی وارد کند. مهم ترین نشانه تخریب این بخش، جمع شدن آب در ماشین ظرفشویی است. خرابی ماشین ظرفشویی اگر به جهت این مورد باشد، با تعویض قطعه به سادگی اصلاح می شود.

علت خرابی شیر برقی ماشین ظرفشویی-کاروسرویس

علائم داغ شدن ماشین ظرفشویی

داغ شدن ماشین ظرفشویی میتواند علامت هشدار دهنده ای برای احتمال آسیب به موتور دستگاه باشد. به هیچ عنوان نباید این علامت را نادیده گرفت. المنت موجود در دستگاه ظرفشویی نیز گاهی بسیار داغ شده و مشکلات جانبی زیادی ایجاد می کند. وجود مشکل در اتصالات و سیم کشی های ماشین ظرفشویی نیز از دیگر علائم مهم داغ شدن ماشین ظرفشویی می باشند. موارد دیگری مثل استشمام بوهای مشکوک مثل سوختگی میتواند بسیار خطرناک و هشدار دهنده باشد. واقعیت این است که علامت زیر نشانه سوختگی موتور دستگاه و خرابی ماشین ظرفشویی است.

خرید محصولات ظرفشویی

 

علائم داغ شدن ماشین ظرفشویی-کاروسرویس

علت خاموش نشدن ماشین ظرفشویی

خاموش نشدن ماشین ظرفشویی بر اثر مشکلاتی مثل خرابی موتور، مشکلات المنت و ترموستات بروز می کند. هر کدام از این قطعات به تنهایی میتوانند سبب بروز مشکل جدی در ماشین ظرفشویی و خرابی آن شوند. از این جهت عیب یابی کار ساده ای نخواهد بود. زیرا باید تمامی قطعات مربوطه به دقت بررسی شده و علت واقعی خرابی ماشین ظرفشویی را کشف کرد. در صورت وجود مشکل در قسمت موتور یا المنت و خرابی ترموستات، در صورت لزوم باید قطعات را تعویض کرد. البته در برخی موارد با انجام یک تعمیر اصولی مشکل خرابی ظرفشویی درست می شود.

علت خاموش نشدن ماشین ظرفشویی-کاروسرویس

 

خرابی ماشین ظرفشویی سامسونگ

 

خرابی ماشین ظرفشویی سامسونگ میتواند دلایل متعددی داشته باشد که در چند بخش دسته بندی می شوند.دلایل دسته اول مربوط به وجود مشکل در بخش های اصلی دستگاه مثل موتور و المنت می باشد. میتوان با تعویض این قطعات مشکل را در بعضی حالات برطرف نمود. اما این تمام ماجرا نیست. دسته دیگری از مشکلات ماشین ظرفشویی بر اثر ایجاد اشکال در سایر قطعات فرعی یا بخش های جزئی ایجاد می شود که معمولا پیچده نیستند و به سادگی برطرف می شوند. برای مثال مشکلات ناشی از نصب نکردن صحیح دستگاه یا سرویس نکردن به موقع آن به سادگی برطرف می شوند. دسته دیگری از مشکلات خاص سامسونگ مربوط به اتصالات به این ماشین های ظرفشویی می باشد.

خرابی ماشین ظرفشویی سامسونگ-کارو سرویس

 

 

خرابی ماشین ظرفشویی ال جی

خرابی ماشین ظرفشویی ال جی ناشی از بروز مشکلات خاصی مثل استفاده ناصحیح از برنامه های این دستگاه یا اموری از این قبیل می باشد. برخی بانوان در ابتدای کار به جهت آشنا نبودن با تنظیمات دستگاه سبب به هم ریختن تنظیمات می شوند. این میتواند از اصلی ترین دلایل مشکلات این نسل از ماشین های ظرفشویی باشد. با آموزش صحیح و استفاده کاربردی از دفترچه راهنما میتوان تا حد زیادی این مشکل را حل کرد. در برخی موارد افراد به دلیل آشنا نبودن با کدهای خطا، توجه لازم را به آن ها نشان نمی دهند. در این حالت ممکن است مشکلات ساده دستگاه بسیار پیچیده شده و ظرفشویی خراب شود.

خرابی ماشین ظرفشویی ال جی-کاروسرویس