کف نکردن ماشین لباسشویی-کارو سرویس

دلایل کف نکردن ماشین لباسشویی

کف نکردن ماشین لباسشویی موضوعی است که مجموعه خدماتی کارو سرویس قصد صحبت در خصوص آن را دارد. اگر برای شستشوی لباس‌های کثیف خود از ماشین لباسشویی استفاده می‌کنید متوجه خواهید شد که در بخش‌های میانی شستشو کف زیادی در داخل دیگ لباسشویی وجود دارد. دلیل این امر به خاطر انجام یک شستشوی کامل و تمیز است. البته در برخی اوقات عدم مشاهده این کف ممکن است تردیدی در ذهن شما ایجاد کند که ماشین لباسشویی خراب شده است و نیاز به تعمیر دارد.

تعمیر لوازم خانگی مانند لباسشویی باید توسط مجموعه‌ها و افراد متخصص صورت گیرد. اگر غیر از این باشد، نه تنها مشکل فعلی برطرف نخواهد شد بلکه مشکلات جدیدی هم مشاهده می‌کنید.

برای تعمیر ماشین لباسشویی در منزل با ما تماس بگیرید

 

چرا ماشین لباسشویی کف نمیکند

زمانی که لباسهایی را داخل ماشین لباسشویی قرار می‌دهیم، انتظار داریم تا به بهترین شکل ممکن عملیات شستشو انجام شود. بهترین شکل ممکن را، زمانی می‌دانیم که کف بسیار زیادی داخل ماشین لباسشویی مشاهده کنیم. تنها در این شرایط است که راضی خواهیم بود زیرا احساس می‌کنیم هر چقدر کف ایجاد شده بیشتر باشد، امکان تمیز شدن لباس‌ها نیز، به همان مقدار افزایش خواهد یافت

رایحه تمیزی هم زمانی قابل استشمام است که کف متعادلی در ماشین لباسشویی وجود داشته باشد. البته بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که کف زیاد و بیش از حد نیز برای ماشین لباسشویی ضرر دارد و ممکن است اختلالاتی برای عملکرد آن به وجود آورد. پس حد تعادل در اینجا هم حرف اول را می‌زند. حال با توجه به توضیحات کامل در خصوص کف ماشین لباسشویی امکان دارد گاهی اوقات شاهد این کف نباشید.

شاید دوست داشته باشید : دلایل نچرخیدن ماشین لباسشویی

احتمالا با خود فکر می‌کنید که لباس‌ها تمیز نمی‌شوند. البته قبل از فکر کردن به این موضوع باید مشکل لباسشویی را مورد توجه قرار دهید. زیرا تمیز نشدن لباس‌ها در مقابل مشکلاتی که برای لباسشویی به وجود می‌آید بسیار ناچیز و بی اهمیت است. در ادامه به علل مختلف کف نکردن ماشین لباسشویی می‌پردازیم.

کف نکردن ماشین لباسشویی-کارو سرویس

کیفیت پودر یا مایع شوینده

اولین نکته‌ای که در زمان کف نکردن لباسشویی به چشم می‌خورد، عدم کیفیت پودر یا مایع شوینده است. در ابتدا همین نکته را متذکر شویم که اگر می‌خواهید ماشین لباسشویی شما در هر زمان، عملکرد مطلوبی داشته باشد از یک برند معتبر پودر لباسشویی برای آن استفاده کنید. علاوه بر این، کیفیت و مرغوب بودن پودر لباسشویی و یا مایع شوینده را اولویت اصلی برای این کار قرار دهید. البته همیشه هم کف بسیار زیاد خوب نیست.

دمای پایین آب

دمای پایین آب نیز یکی دیگر از عوامل کف نکردن ماشین لباسشویی است. زیرا اگر آب، دمای کافی و داغی مناسب نداشته باشد قادر به حل کردن مواد پودری در خود نخواهد بود. همین امر موجب می‌شود حتی اگر پودر ماشین لباسشویی کیفیت بالایی هم داشته باشد نتیجه مطلوب و موثری مشاهده نکنیم. دمای مناسب برای اینکه پودر بتواند به خوبی در آن حل شود بالای 40 درجه سانتی‌گراد است. علاوه بر این، به مقدار لباس‌هایی که در دیگ برای شستشو ریخته می‌شود نیز، توجه داشته باشید.

مقاله علت های تخلیه نشدن اب ماشین لباسشویی را از دست ندهید

حل نشدن پودر

پودری مطلوب و با کیفیت است که به خوبی در آب حل شده و کف متعادلی داشته باشد. گاهی اوقات دلیل اصلی کف نکردن لباسشویی عدم حل شدن پودر در آب است که باید راه حلی برای این موضوع پیدا کرد. با توجه به انواع ماشین‌های لباسشویی می‌توانید نوع مناسبی از پودر لباسشویی را برای خود انتخاب کنید. با توجه به مورد قبلی حتی اگر دمای آب پایین باشد امکان حل نشدن پودر افزایش خواهد داشت. همین امر نیز، سبب کف نکردن لباسشویی می‌شود.

حل نشدن پودر در ماشین لباسشویی-کارو سرویس

سختی آب منطقه

این مورد به محل زندگی شما بستگی دارد. احتمالا اگر به جایی دیگر از شهر خود مسافرت کرده باشید در مقایسه آب آن منطقه با شهر خود به یک نتیجه کلی برسید. شاید این نظر را داشته باشید که آب آن منطقه سبک و یا سنگین‌تر از منطقه‌ای است که در آن زندگی می‌کنید. این سختی آب باعث می‌شود تا پودر ماشین لباسشویی آنچنان که باید، نتواند در آب حل شده و کف مطلوبی از خود نشان دهد.

میزان استفاده از پودر

گاهی برخی افراد احساس می‌کنند که هر چقدر بیشتر از پودر ماشین لباسشویی استفاده کنند لباس‌ها با کیفیت بهتری شسته می‌شوند. در حالی که اینطور نیست. درست است که کف فراوان و زیادی تولید می‌شود اما به ماشین لباسشویی هم ضربه وارد خواهد شد. متخصصان و تکنسین‌های موجود در مجموعه خدماتی کاروسرویس نیز، این عقیده را دارند که استفاده از پودر زیاد و فراوان موجب آسیب به ماشین لباسشویی خواهد شد. به همین دلیل استفاده متعادل و طبق همان دستورالعملی که روی پودر نوشته شده است باعث می‌شود تا لباس‌ها تمیز شده و کف متعادلی در ماشین لباسشویی وجود داشته باشد.

شاید مفید باشد: دلایل خرابی لباسشویی

کف نکردن ماشین لباسشویی-کارو سرویس

 

حجم بالای لباس

از دیگر علت های کف نکردن لباسشویی قرار دادن حجم زیادی از لباس داخل ماشین لباسشویی است.که به دلیل سنگینی و کمبود فضا برای چرخیدن و یا کافی نبودن میزان مایع و یا پودر لباسشویی باشد.

کلام آخر

مجموعه خدماتی کاروسرویس در این مقاله به موضوع کف نکردن ماشین لباسشویی پرداخت و موارد مرتبط با آن را نیز، مورد بررسی قرار دارد. اگر باز هم مشکلاتی در این زمینه داشته باشید می‌توانید با مشاوران و متخصصان مجموعه کاروسرویس در میان بگذارید. تنها یک تماس کافیست تا پاسخ تمام سوالات خود را دریافت کنید.

برای تعمیر لوازم خانگی در تهران با ما در ارتباط باشید