ارور لباسشویی اسنوا-کارو سرویس

راهنمای ارور و کد خطاهای لباسشویی اسنوا

ارورهای لباسشویی اسنوا پیغام هایی هستند که در صورت بروز ایراد در قسمت های مختلف بر روی صفحه نمایشگر دستگاه ظاهر می شوند. برای برطرف کردن ارور لباسشویی اسنوا لازم است تا سرویسکار متخصص در این زمینه آن را عیب یابی و مشکل را برطرف کند. در ادامه درباره برخی از رایج ترین ارورهای ماشین لباسشویی صحبت می کنیم.

برای تعمیر ماشین لباسشویی در تهران با ما تماس بگیرید

ارور PFE لباسشویی اسنوا

این ارور لباسشویی اسنوا مربوط به خرابی فیلتر پمپ تخلیه بوده و به دلایل مختلفی رخ می دهد. مسدود شدن فیلتر تخلیه، کار نکردن پمپ تخلیه در طول خشک کن، استفاده زیاد از مواد شوینده و قرار گرفتن لوله تخلیه بالاتر از یک متری زمین از دلایل بروز این ارور هستند.

برای رفع این خطا لازم است تا پمپ تخلیه تعویض شده و فیلتر آن به خوبی تمیز شود. استفاده زیاد از مواد شوینده باعث مسدود شدن پمپ تخلیه و بروز این ارور می شود و لازم است از مقدار مناسبی مواد شوینده استفاده کنید. نحوه صحیح قرارگیری لوله تخلیه هم برای رفع این خطا بسیار مهم است.

 

ارور PFE لباسشویی اسنوا-کارو سرویس

ارور e03

ارور E3  یا E03 در لباسشویی اسنوا با ظرفیت 5 کیلو رخ می دهد. این خطا مربوط به خرابی ترمیستور یا عملکرد ضعیف سیم پیچی دستگاه می باشد و لازم است توسط تعمیرکار کاربلد بررسی و تعویض شود.

شاید مفید باشد: علت کف نکردن ماشین لباسشویی

ارور le

این ارور لباسشویی اسنوا مربوط به ایراد در یکی از قسمت های میکروسوئیچ، دستگیره درب، سیم کشی، سوکت و برد فرمان می باشد. میکروسوئیچ درب به عنوان کلید امنیتی عمل می کند و در صورت خرابی ماشین لباسشویی کار نمی کند. اگر چیزی مانع بسته شدن درب شده باشد و یا دستگیره و زبانه خراب شده باشد به راحتی می توانید آن را حل کنید. برطرف کردن ارور هایی که بر روی نمایشگر لباسشویی نمایان می شوند نیاز به بررسی و تشخیص دقیق دارند و بهتر است این کار را به تکنسین متخصصی بسپارید. تکنسین های کارو سرویس در کمترین زمان مشکل لباسشویی شما را در محل بررسی و حل می کنند.

ارور e8

زمانی که ارور e8 بر روی صفحه نمایشگر نمایش داده می شود باید ذغال موتور یونیور، سیم پیچ موتور، تاکو موتور، سیم کشی دستگاه، سوکت ها و برد فرمان ماشین لباسشویی چک شوند.

دلیل اصلی بروز ارور e8 مربوط به موتور و سیم کشی دستگاه است. در ماشین لباسشویی های تمام اتوماتیک قطعه ای به نام تاکو دارند و وظیفه اصلی آن حرکت و دوران موتور می باشد. رفع این ایراد باید توسط تعمیرکار ماهر انجام شود.

اگر این خطا مربوط به خرابی برد فرمان باشد لازم است تا ماشین لباسشویی را از برق جدا کنید و بعد از گذشت 10 دقیقه مجدد آن را وصل کنید خطا برطرف می شود.

شاید کاربردی باشد: علت نچرخیدن لباسشویی

 

ارور e8 لباسشویی اسنوا-کاروسرویس

 

ارورb3

این ارور در لباسشویی اسنوا مربوط به وجود ایراد در ولتاژ برق می باشد. زمانی که یونیت تغذیه ولتاژ کمتر از 140 ولت دریافت کند این خطا بر روی نمایشگر نمایان می شود. خرابی سنسورهای لباسشویی هم ممکن است باعث بروز این خطا شوند.

 

از علت های تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی چه میدانید

ارور چشمک زن لباسشویی اسنوا

تعداد و مدت چشمک زدن لباسشویی اسنوا مربوط به وجود مشکل در بخش خاصی از دستگاه می باشد. در ادامه تعداد و علت ارور چشمک زدن لباسشویی اسنوا را عنوان می کنیم.

2 بار چشمک زدن در هر 4 ثانیه: این ارور چشمک زن نشان دهنده وجود مشکل در پمپ تخلیه آب می باشد. زمانی این ارور رخ می دهد که آب در مدت 4 دقیقه تخلیه نمی شود.

3 بار چشمک زدن در هر 4 ثانیه: سنسور حرارتی یا ترمیستور دستگاه باید بررسی و عیب یابی شوند.

4 بار چشمک زدن در هر 4 ثانیه: زمانی که درجه حرارت به اندازه متعادل نمی رسد این ارور رخ می دهد و نشان دهنده خرابی در قسمت المنت یا هیتر ماشین لباسشویی می باشد.

5 بار چشمک زدن در هر 4 ثانیه: این ارور مربوط به نقص در آبگیری ماشین لباسشویی است و زمانی که آب وارد ماشین نمی شود رخ می دهد.

6 بار چشمک زدن در هر 4 ثانیه: این ارور لباسشویی اسنوا مربوط به خرابی برد دستگاه بوده و زمان بروز آن سرعت موتور تغییر می کند.

7 بار چشمک زدن در هر 4 ثانیه: موتور ماشین لباسشویی خراب شده و نیاز به تعمیر توسط تعمیرکار ماهر دارد.

8 بار چشمک زدن در هر 4 ثانیه: بخش هیدرواستات مشکل پیدا کرده و سطح آب در درام بیش از اندازه استاندارد می باشد.

 

ارور چشمک زن لباسشویی اسنوا-کارو سرویس

 

 

نتیجه گیری

نمایش کدهای ارور مربوط به وجود نقص در قسمت های مختلف ماشین لباسشویی هستند. دلیل نمایان شدن کدهای ارور لباسشویی اسنوا در دفترچه راهنمای آن ذکر شده است. لازم است بررسی و رفع این خطاها توسط تکنسین ماهر انجام شود تا سایر قطعات آسیب نبینند. تکنسین های مجموعه کارو سرویس با داشتن تجربه و مهارت بالا در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی به شما در تعمیر خرابی لباسشویی اسنوا کمک می کنند.