خرابی جاروبرقی-کارو سرویس

عیب یابی و خرابی جاروبرقی

جاروبرقی جزو دستگاه هایی می باشد که به صورت مستمر در خانه مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه ممکن است به دلایل مختلفی از جمله کار بیش از حد دچار خرابی شود. در این بخش قصد داریم عمده ترین دلایل خرابی جاروبرقی را مورد بررسی قرار دهیم پس با ما همراه باشید.

برای تعمیر جاروبرقی در تهران با ما تماس بگیرد.

علت خرابی جاروبرقی

خرابی جاروبرقی و مشکلات مربوط به آن دلایل مختلفی دارد. از جمله مشکلاتی که ممکن است برای این دستگاه پیش بیاید، می توان به خاموش شدن جاروبرقی هنگام جارو کشیدن، داغ شدن بیش از حد ترموستات، پر شدن کیسه دستگاه، یکسره شدن جاروبرقی، خرابی سیم جمع کن دستگاه، ضعیف شدن مکش جاروبرقی، خرابی لوله دستگاه، ایجاد سر و صدای زیاد و غیر طبیعی توسط جاروبرقی و غیره اشاره نمود.

خرابی لوله جاروبرقی

اگر لوله خرطومی جاروبرقی شما از محل اتصال به دستگاه دچار ترک خوردگی یا پارگی شده است، می توانید لوله را از دستگاه جدا کنید.  از قسمتی که ترک خوردگی دارد، لوله را برش دهید. سپس آن را دوباره بر روی جاروبرقی نصب کنید. اینطور به نظر می رسد که محل اتصال این لوله به صورت پرسی می باشد و نمی توان این لوله را از دستگاه جدا کرد. اما اینطور نیست و با چرخاندن این لوله در جهت پاد ساعتگرد می توانید این لوله را از دستگاه جدا کنید. شما می توانید با خرید لوله خرطومی جدید به راحتی آن را تعویض کنید.

خرابی لوله جاروبرقی-کاروسرویس

علت یکسره شدن جاروبرقی

دلیل اصلی یکسره شدن جاروبرقی مربوط به خراب شدن کلید دیمر دستگاه می باشد. در حقیقت این کلید بر روی بدنه جاروبرقی ها تعبیه می شود و بیشتر آن ها جنس خوبی ندارند و در گذر زمان دچار خرابی می شوند. همچنین با توجه به اینکه این کلید در قسمت بدنه جاروبرقی قرار دارد، ممکن است در اثر برخورد با وسایل دیگر آسیب ببیند و کارایی خود را از دست بدهد. علت دیگر یکسره شدن جاروبرقی می تواند مربوط به خراب شدن موتور دستگاه باشد، که برای تعمیر

 با مرکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی در منزل کارو سرویس در ارتباط باشید

خرابی جاروبرقی سامسونگ

دلایل عمده خرابی جاروبرقی سامسونگ به شرح زیر می باشد:

 

  1. روشن نشدن جاروبرقی سامسونگ

هنگام روشن نشدن جاروبرقی موارد زیر را مورد بررسی قرار دهید:

دوشاخه برق را چک کنید.

پریز برق را بررسی کنید تا مشکلی نداشته باشد.

برق ساختمان را نیز بررسی نمایید که قطع نشده باشد.

اگر موارد بالا را بررسی کردید و مشکلی نداشت، برای تعمیر آن باید به مراکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی مراجعه نمایید.

 

روشن نشدن جاروبرقی-کارو سرویس

  1. بوی سوختگی جاروبرقی سامسونگ

بوی سوختگی جاروبرقی سامسونگ ممکن است به دلایل مختلفی از جمله پر شدن کیسه دستگاه، کثیف شدن فیلتر جاروبرقی، بسته شدن لوله جاروبرقی، وجود مشکل در سیم پیچی دستگاه، معیوب شدن برد و موتور دستگاه اتفاق بیفتد.

  1. ضعیف شدن مکش جاروبرقی سامسونگ

موتور جاروبرقی سامسونگ باعث می شود تا جریان هوا، کثیفی ها و زباله ها را به محفظه کیسه دستگاه انتقال دهد. مسدود شدن لوله این اجازه را نمی دهد تا هوا به خوبی جریان پیدا کند. همچنین اگر کیسه دستگاه پر باشد قدرت مکش را کاهش خواهد داد. دلیل دیگر ضعیف شدن مکش، ضعیف شدن موتور جاروبرقی می باشد.

  1. جمع نشدن سیم جاروبرقی سامسونگ

هنگامی که به این مشکل برخوردید ابتدا سیم جاروبرقی سامسونگ را کامل بیرون بیاورید سپس به کمک سیم جمع کن اقدام به جمع کردن سیم نمایید. اگر مشکل دستگاه حل نشد یکی از قطعات سیم جمع دچار مشکل شده است و باید تعمیر یا تعویض شود.

  1. جاروبرقی سامسونگ سر و صدای زیادی دارد

از جمله دلایل مختلف سرو صدای زیاد جاروبرقی سامسونگ می توان به پر شدن کیسه جاروبرقی، مسدود شدن لوله دستگاه، کثیف شدن فیلتر ها، آسیب دیدن موتور دستگاه و معیوب شدن فن جاروبرقی اشاره نمود.

خرابی جاروبرقی سامسونگ-کاروسرویس

خرابی جاروبرقی ال جی

در ادامه می خواهیم چند مورد از دلایل عمده خراب شدن جاروبرقی ال جی را مورد بررسی قرار دهیم:

  1. جاروبرقی ال جی روشن نمی شود

روشن نشدن جاروبرقی ال جی می تواند مربوط به دوشاخه یا پریز برق، قطعی یا خرابی سیم جمع کن، خرابی ترموستات یا برد و خرابی موتور دستگاه باشد.

  1. جاروبرقی ال جی مکش خوبی ندارد

از جمله دلایل ضعیف شدن مکش جاروبرقی ال جی می تواند مربوط به ضعیف شدن موتور، پر شدن کیسه دستگاه، گیر کردن اشیاء و زباله و یا کثیفی فیلتر های دستگاه باشد.

  1. جاروبرقی ال جی صداهای غیر طبیعی دارد

صداهای ناهنجار و غیر طبیعی این دستگاه می تواند مربوط به گرفتگی لوله و یا خرابی موتور جاروبرقی باشد.

  1. زیاد و کم نشدن دور موتور دستگاه

خراب شدن پتانسیومتر روی بدنه یا دسته دستگاه می تواند موجب زیاد و کم نشدن دور موتور جاروبرقی شود.

  1. جمع نشدن سیم دستگاه

دلیل جمع نشدن سیم جاروبرقی ال جی می تواند مربوط به خراب شدن فنر سیم جمع کن و یا خراب شدن دکمه سیم جمع کن باشد.

 نتیجه:

در این بخش سعی کردیم مهمترین دلایل خراب شدن جاروبرقی را مورد بررسی قرار دهیم اگر در حوزه تعمیر لوازم خانگی تخصصی ندارید حتما برای تعمیر این لوازم به مراکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی مراجعه نمایید.